[VIDEO] “Saya sudah cuba jadi suami sehabis baik” Luahan Haqiem Rusli Jadi Bualan Peminat

“Saya sebenarnya tidak mahu komen lebih (isu isteri tanggalkan hijab) sebab ini adalah berkaitan kehidupan peribadi.

“Cuma apa yang boleh dikatakan, saya sudah cuba sehabis baik untuk menjadi suami yang baik kepada Anis.

“Saya terima ujian ini dan masa sama berharap doa yang baik-baik daripada semua orang. Kita bagi dia (Anis) masa dan saya juga tidak mahu memaksa,” katanya ketika ditemui pada Majlis ‘Havoc Raya’ di Kampung Melayu, di sini, malam tadi.

 

“Tidak kisahlah apa ‘assumption’ (andaian) atau siapa yang nak reka cerita kerana hubungan saya dengan isteri baik saja. Perkara ini mungkin timbul apabila saya sudah jarang upload (muat naik) di media sosial tetapi itu tidak bermakna hubungan rumah tangga saya bermasalah.

“Raya pun kami beraya di rumah keluarga dua-dua belah pihak dan datang ke Pulau Pinang juga bersama-sama,” katanya.

VIDEO :

KOMEN NETIZEN :

Suami yang betoi2 baik ni adalah yang dia sayang gila2 kat bini dia.. dia nak isteri dia jadi yang terbaik… nak pimpin isteri masuk syurga.. bukan saja2 cakap dah habis terbaik, tapi orang tengok aurat isteri.. nak sayang isteri sangat2, bior isteri tayang aurat hanya kepada awak seorang saja..

Dia mesti ingat dia cantik kalau tak bertudung tu yang dia pi bukak tu.. hakikatnya…🤭🤣🤣🤣 Tak pe lah aku malas nak sambung ayat tu..tp kan ahso belakang umah aku lagi comey 😆😆

Saje sibok nk komen..nie yg retis dlu dok cover aurat org lain ngan emoji kan..senang jerk nk cover aurat wife dia..letak emoji setiap pic yg xbrtudung..nanti insaflah wife dia..hehehe sekadar cadangan..

Anis ni bila freehair…terus x nampak cantik & manis. Dulu berhijab..lagi manis.. & nampak value exclusive kt situ. Yela…hantaran kawin makan juta kot. But.. Whtever la dik… Kubur masing2. Suami dh tegur, family dh tegur..terpulang la diri sendiri pilih yg terbaik.

Sumber : Metro Online

  • Related Posts

    Usahawan Yaana Lee Dakwa Suami Suka Follow IG Wanita Seksi – ‘G4duh Fasal Ini Masa Pergi Umrah, Tapi Tiada Effort Berubah’

    Pempengaruh dan usahawan, Yaana Lee mendakwa suaminya iaitu Muhammad Hafiz menggunakan platform Instagram (IG) untuk mengikuti akaun dan melihat foto serta video wanita seksi. Suka tengok perempuan seksi? Menerusi hantaran…

    Ruhainies Syukur Banyak Terima Tawaran Dari Negara Seberang

    Meskipun terpalit dengan kontroversi panas, Ruhainies berkata tawaran  tiada mana-mana tawaran kerja dibatalkan sebaliknya hanya ditangguhkan sementara waktu. Memetik Kosmo, Ruhainies berkata drama lakonannya bersama aktor sensasi, Aliff Aziz juga tidak terjejas dan telah pun…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’