Seminggu Diabai Suami, Isteri Sanggup Jalan Kaki 2 Jam Dukung Anak Bawa Diri Balik Rumah Mak

Tular satu video memaparkan seorang wanita berjalan kaki selama dua jam sambil mendukung anak kecilnya selepas diabaikan si suami.

“terjumpa kakak ni otway dari kuantan ke jengka , masa ni dekat gambang , dia kata dah jalan kaki 2 jam dukung anak , masa offer dia naik , dia mmg tengah nagis,

Dia xbanyak cakap terus terima pelawaan aku nak hantar dia .
Sedihnye tgok anak dia masih kecil
, dia orang asli , tapi ni kira asli moden , dia mana masuk hutan dah , so dia kta masa jalan takut jugak kiri kanan hutan xdek perumahan langsung. Aku xboleh weh tgok kalo ada anak2 kecik ni.😭”

VIDEO :

@noorjanahibrahim

:Allah terjumpa kakak ni otway dari kuantan ke jengka , masa ni dekat gambang , dia kata dah jalan kaki 2 jam dukung anak , masa offer dia naik , dia mmg tengah nagis, Dia xbanyak cakap terus terima pelawaan aku nak hantar dia . Sedihnye tgok anak dia masih kecil , dia orang asli , tapi ni kira asli moden , dia mana masuk hutan dah , so dia kta masa jalan takut jugak kiri kanan hutan xdek perumahan langsung. Aku xboleh weh tgok kalo ada anak2 kecik ni.😭

♬ bunyi asal – Noorjanah Ibrahim – Noorjanah Ibrahim

@noorjanahibrahim:Allah terjumpa kakak ni otway dari kuantan ke jengka , masa ni dekat gambang , dia kata dah jalan kaki 2 jam dukung anak , masa offer dia naik , dia mmg tengah nagis, Dia xbanyak cakap terus terima pelawaan aku nak hantar dia . Sedihnye tgok anak dia masih kecil , dia orang asli , tapi ni kira asli moden , dia mana masuk hutan dah , so dia kta masa jalan takut jugak kiri kanan hutan xdek perumahan langsung. Aku xboleh weh tgok kalo ada anak2 kecik ni.😭

♬ bunyi asal – Noorjanah Ibrahim

KOMEN NETIZEN :

ibu susah mcm mana pn..anak tu tetap la di bawa..da la bawa dalam perut 9bln dulu

Allahuakbar semoga Allah permudahkan segala urusan dia Aamiin ya RabbalAlamin 🤲 terima kasih yg membantu dia mulia sgt..❤️

terima kasih kak bantu bangsa saya 🥺… kak dan suami dh anta dia dgn selamat .. smoga tuhan bls kebaikan kak aminn

sikap yg boleh di contohi sesungguhnya anda sekeluarga berhati mulia dan membantu insan dlm kesusahan semoga dipermudahkan segala urusan akak

Sumber : Tiktok

  • Related Posts

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’