“Satu Aib Aku Kau Buka, 10 Aib Kau Akan Terbuka” – Pelawak Enot

Pelawak Enot dilihat memuat naik perkongsian di TikTok miliknya.

“Bercakaplah selagi kau mampu bercakap. Dan aku berdiam selagi aku mampu berdiam. 1 aib aku kau buka, insyaAllah 10 aib kau akan terbuka.

KOMEN NETIZEN :

Xkira lah sesiapa…jika ada kemungkaran kita wajib tegor..nk terima ke tidak…dh lepas tanggong jawab kita

Sampai menangis corum cerita kat melodi , dia pon tak kata dia baik . Tp pikir2 kan lah dan selamat beramal

Kna bg tau jiran ke mcm mna ni..korang bebual bual la dlu ye aku nk mentekedarah jap

Sumber : ROTIKAYA

  • Related Posts

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’