Ayda Jebat Dedah Punca Mata Bengkak & Susah Bernafas Yang Dialami Suaminya

Nabil Mahir terpaksa ditahan di wad sebuah pusat perubatan selepas mengalami alahan yang teruk pada Khamis.

Nabil memuat naik sekeping foto memaparkan bahagian matanya yang bengkak sehingga tidak boleh dibuka akibat alahan tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nabil Mahir (@nabilmahir)

Sementara itu, isteri kepada Nabil iaitu aktres dan penyanyi Ayda Jebat memaklumkan punca alahan disebabkan suaminya tersalah mengambil ubat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

KOMEN NETIZEN :

Effect ubat tahan sakit kot..same mcm sy. Salah mkn, mmg bengkak mcm ni, sesak nafas pun iye juge

Bila cakap elok2, benda2 baik berbalik pd kita.. Dan sebaliknya… Akhir zaman ni, balasan dr Allah SWT sekejap je

aku pnh mcm ni tp alergik ketam, terus masuk emergency kt redzone, sbiji la mata bengkak mcm ni, ssh nak bernafas. pastu ada doc inject aku ubat adrenalin sbb dia ckp jantung aku makin lemah, sejak tu aku taubat da xnak mkn ketam nipah.

Sumber : OHBULAN

  • Related Posts

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’