Ibu terduduk lihat pengasuh dera si kecil, patutlah tak bagi tengok rakaman CCTV

Menerusi perkongsian di Twitter, Rin Azmin mengaku sedih kerana merasakan dirinya ditipu oleh pusat jagaan berkenaan selepas mendapati kesan kecederaan pada anaknya bukan disebabkan terjatuh seperti yang didakwa.

“Kejadian kes dera kena kat anak aku sendiri. Aku terduduk rasa nak pitam apabila dapat tahu… beraninya pusat jagaan tipu depan muka kami.

“Aku bayar RM1,300 sebulan untuk keselesaan dan keselamatan anak aku, bukan untuk kau hempuk-hempuk anak aku,” luahnya.

Berita Penuh mStar : https://www.mstar.com.my/lokal/semasa/2023/09/05/bayar-rm1300-bukan-untuk-kau-hempuk-anak-aku—ibu-terduduk-lihat-pengasuh-dera-si-kecil-patutlah-tak-bagi-tengok-rakaman-cctv

KOMEN NETIZEN :

Cari lah pengasuh yg baik hati dan suka pada budak,sampai hati buat ko budak kecil lagi tu,sedih tengok,saman je pengasuh tu

 

  • Related Posts

    Wanita hamil pelik rasa air mineral tak sedap, rupanya diletak racun!

     

    [VIDEO] Warga Asing Cuba Cvlik Budak Dalam Pasaraya?

    Video :

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’