Nama kena petik, sekali Kekasih anak bidas kenyataan ND Lala

Berang namanya dipetik dalam video berkenaan, wanita dikenali sebagai Eiza Idanie mendakwa kenyataan ND Lala itu satu penipuan dan mengarut.

“Pakcik dah petik nama saya ini. Baik tarik balik apa pakcik merapu ini. Sanggup pakcik menipu kata kami mencuri?

“Jangan pakcik nanti lagi terbuka pelung pakcik. Orang narsistik memang macam ini. Saya tak bolehlah bila tengok suami membelakangi isteri.

“Nak merajuk keluar dari rumah konon nak bini sedar, tapi rupa-rupanya keluar tidur rumah bini baru. Penat kita orang pujuk baliklah rumah berbincang,” katanya.

Berita penuh mStar : https://www.mstar.com.my/spotlight/hiburan/2023/09/09/nama-kena-petik-dalam-video-teman-wanita-anak-nd-lala-pula-tampil-jawab-tuduhan-apa-pakcik-merapu-ni

KOMEN NETIZEN :

Alaaa sudah2 lah tu.. jangan dah dpt yg baru yg lama ko buka aib..blom tahu yg baru tu kekal lamaa

Dah bcerai dah la ape lagi pot per pot per.. org x nak tahu la hal korang ..

Sumber : Mstar

  • Related Posts

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’