Ibu Dibuang Anak Tunggal Selepas Gaduh Dengan Menantu

KUALA SELANGOR – Seorang warga emas tidak menyangka anak tunggalnya yang dijaga dengan penuh kasih sayang sanggup ‘membuangnya’ ke rumah jagaan orang tua.

Menurutnya Kak Mai yang juga pesara kerajaan semuanya berlaku disebabkan perselisihan faham dan masalah dalaman antaranya dan keluarga menantunya.

Namun, dia tetap berdoa supaya dapat bertemu semula de­ngan anak, cucu serta menantunya sebelum dijemput Ilahi.

KOMEN NETIZEN :

Suami atau isteri boleh di cari ganti bila bila masa je .. tetapi ibu bapa dan adik beradik ko hanya ada yg tu je , tak boleh nak ganti , jika boleh di gantikan pun tak sama dengan yang asal , yang kita lahir2 je dah tengok wajah mereka sampai dah tua pun itulah mereka… Susah senang ada dengan kita… Tapi suami isteri macam ni lah … Bila tak suka boleh buang kita bila2 masa je …

Jadilah anak yang soleh berbuat baik kpd orang ibu bapa selagi hayatnya masih ada moga kita dapat keberkatan dunia dan akhirat dalam alquran pun ada Allah berfirman….

Klau aku sanggup buang suami dri pada buang ibu.suami boleh cari LG ibu nk cari kt mana itu sorang je lh ibu yg lahir kn kita.

Sumber : KOSMO

  • Related Posts

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’