[VIDEO] Heliza Helmi Dah Mengandung? Sekali Ini Komen Suaminya

Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman memberitahu isterinya iaitu penyanyi Datin Seri Heliza Helmi masih belum hamil.

Dalam pada itu, Mahadi sempat berkongsi mengenai keadaan isterinya apabila ibu mentua sering bertanya mengenai zuriat.

“Alhamdulillah Allah permudahkan segalanya, Heliza pun faham bila seorang mak tanya (bila nak ada anak).

VIDEO :

KOMEN NETIZEN :

SebenarNya kalau kita dengan suami okey ja bab anak , tapi kalau orang kerap dok tanya tu auto jadi stress so buat makcik ii & pakcik ii jangan sesuka hati dok tanya kerap ii kat pasangan yang belum dikurniakan zuriat insyAllah doa yang baik baik buat pasangan yang belum ada rezeki okey !

Sabar lah makcik…itu semua nya kan ketentuaan Allah

Sumber : mStar

  • Related Posts

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You Missed

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

    [VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’