Fuh Meremangg, Lagi Ganggvan Mlsteri Berjaya Dirakam Ketika Tengah Live. Kali Ini Tingkap Pula Yang Diketuk

MALAYSIA: Mlsteri ketukan pintu yang menghantul penduduk di beberapa daerah di Sabak Beram, Selangor bulan lalu, ternyata mengg.emparkan ramai.

Malah, baru-baru ini khabar angin bertiup kencang bahawa ketukan pintu sudah sampai pula ke Negeri Sembilan dan Melaka.

Sehingga kini, tidak dapat dipastikan apa yang mengg.anggu ketenteraman ramai tersebut.

Gambar Harian Metro

Terbaharu, menerusi perkongsian video di facebook rizal hakimm serta Youtube oleh Bilfami TV, pemuda berkenaan yang sedang melakukan rakaman tiba-tiba diga.nggu dengan ketukan tingkap yang kuat.

Video berdurasi satu minit 50 saat itu menunjukkan tingkap bilik pada mulanya diketuk dengan perlahan sebelum bertambah kuat.

Pemuda tersebut yang kelihatan tenang, kemudiannya bangun dari kerusi dan terus membuka tingkap sekaligus ketukan pun berhenti.

Namun, setelah tingkap ditutup semula, kelihatan pada saat ke 32, tingkap berkenaan kembali diketuk.

Ber.ang dengan keadaan itu, pemuda berkenaan terus mengambil kitab Al-Quran lalu mengalunkan bacaan ayat suci dengan merdunya ke arah tingkap yang dibuka.

Tidak sampai beberapa saat ayat suci dibaca, tingkap diketuk dengan kuat sebelum keadaan menjadi senyap.

Reaksi Netizen

Vedio ni nak kata betul ke x atau lak0nan semata2…percaya benda ghalb ni mmg ujud mmg sye pernah lalui…bukan la Bab ketok pintu..tapi pelikknye cun2 plak p0sisi rakaman tu budak ni buat …ada tukang rec plak tu…lagi 1 setinggi Mana pon ilmu kita Bab agama kalau berdepan dgn benda2 mcm ni rasa2 xsempat nak buat alunan dah nak baca ayat al quran….entah laaa…xtaw nak ckp dah…kalau betul bertuah la dia.

Aku pernah tengah2 malam pintu bilik aku kena ketuk. Sambil mamai2 tu aku capai parrang tepi katil. Bukak2 pintu rupanya anak aku. Nasib baik aku tak zasss satu kali. Aku bukan boleh terkejutt terjaga tengah malam.. mula la kira nak buh parrang je. Hal2 hantv ni aku tak pernah masuk dlm kepala.

Makin merebaak ketok² ni, kalau dia ketok umah aku siap la. Aku jerkah balek “ingat ketuk² ramadhan ka ??? Ramadhan lambat lagi la!!! ” getaq² gak la taip komen ni.

Fa.ke atau real, yang penting pengaajaran kat sini, korang standby handphone malam². bila dengar bunyi ketukan tu korang cepat² rakamm. Letak fon kamera tu menghadap pintu. jangan pegang fon. Bukak pintu perlahan lahan dan kasi benda tu nampak. dah rakam, upload. biar benda tu femess.

Sumber: RizalHakimm/SK/OM

Related Posts

Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

USAHAWAN Datuk Seri Adnan Abu terpaksa menolak secara baik tawaran banyak pihak yang mahu memberikan dia tempat tinggal susulan dilihat kini hanya tidur di dalam kereta. Kata Adnan atau mesra disapa…

Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

PENGACARA dan pelakon Uyaina Arshad selamat melahirkan cahaya mata kedua di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan, Kuala Lumpur pada Jumaat lalu. Bayi lelaki seberat 2.9 kilogram itu dilahirkan secara pembedahan pada…

One thought on “Fuh Meremangg, Lagi Ganggvan Mlsteri Berjaya Dirakam Ketika Tengah Live. Kali Ini Tingkap Pula Yang Diketuk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You Missed

Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

Tiada Rumah, Kereta Jadi Tempat Tinggal..Anggap Proses Belajar Selepas Cerai Dua Isteri

Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

Uyaina Arshad selamat timang anak kedua, ikut nasihat doktor bersalin secara pembed4han

Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

Suami tak geli cuci ‘perut’, siap pembedahan, Ieda Moin buat pendedahan mengejut

Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

Bukan Raja Azura yang nikah, sekali kerabat raja bongkar hal sebenar

Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

Ramai kena ‘prank’..rupanya bukan Raja Azura yang nikah

[VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’

[VIDEO] Selepas 14 Tahun, Raja Azura Kembali Bergelar Isteri? – ‘Daripada Sendirian, Kini Telah Berdua’